Spreadshirt - inwestycja w e-commerce popłaca

Niemieckie przedsiębiorstwo internetowe Spreadshirt zainwestowało w 2014 roku w e-commerce i nie żałuje tego kroku. Jego dochód za rok 2015 wzrósł o 18% w stosunku do 2014.

Jak podaje to oficjalnie Spreadshirt, dochód wyniósł ok. 85 milionów euro, a wziął się z niemal dwóch milionów zamówień. W 2015 roku firma wysłała ponad 3,6 miliona artykułów do ponad 180 różnych krajów. Wartość przeciętnego zamówienia była o 7,5% większa w porównaniu z poprzednim okresem. Było to możliwe dzięki zainwestowaniu w przystosowanie stron firmy pod urządzenia mobilne i opłaciło się to z nawiązką - pond 40% z 5,4 miliona osób odwiedzających co miesiąc witryny firmy robi to za pomocą smartfonów lub tabletów.

Spreadshirt - inwestycja w e-commerce popłaca

Szef firmy, Philip Rooke, zapowiada, że w 2016 roku postawią na uproszczenie obsługi stron firmy. Przypomnijmy - Spreadshirt pozwala na projektowanie koszulek z własnym nadrukiem i w dowolnych rozmiarach, przy użyciu materiałów oferowanych przez Spreadshirt. Ludzie mogą na tej platformie nie tylko projektować wzory koszulek i akcesoria na swój użytek, ale również sprzedawać swoje pomysły innym.